Prostata si afectiunile ei. Adenomul de prostata, cancerul de prostata, prostatita cronica si infectioasa, gonoreea si prostata, stiri, tratamente si remedii naturiste
eXTReMe Tracker

Noi cercetari sugereaza ca fitochimicale din ceaiul verde ar putea ajuta la prevenirea răspândirii cancerului de prostată. Studii anterioare sugerează că aceleaşi substanţe vegetale naturale ar putea ajuta in  prevenirea si  dezvoltarea cancerului de prostată. Oamenii de ştiinţă spun că sunt necesare mai multe studii asupra capacităţii de lupta a ceaiului verde împotriva acestui tip de cancer.
Cel mai bun mod de a reduce riscul de cancer de prostata il reprezinta încă în cea mai mare parte o dieta bazata pe plante. În noul studiu cu ceai verde, cercetătorii au observat că fitochimicale numite polifenoli sunt factori de atac ce întrerup procesele care cresc dimensiunea tumorilor, ceea ce împiedică răspândirea lor către alte părţi ale corpului.
Studiile ulterioare de ceai verde pot contribui la dezvoltarea unui tratament pentru a preveni latente, tipul de cancer de prostată neagresiv care la mulţi oameni mai târziu în viaţă va devenit agresiv şi fatal.
Studiile prezentate la Institutul American pentru Cercetarea Cancerului in cadrul conferinţei privind dieta si cancerul de prostata arată, de asemenea, faptul că ceaiul verde la şoarecii cu o formă agresivă de cancer reduce răspândirea sau metastazele de cancer de prostată la ficat, oase şi alte zone.

Leave a Reply

Easy AdSense by Unreal